SKRIVET: 2010-09-05, kl 22:36:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

One day... one day

Sitter på en dansk Mac dator och diskuterar makserad outfits med Veton. Japp jag vet, dansk Mac =P Før det førsta hatar jag Mac, helt skumt liksom =S Sen så har jag inte normala "æ" och "ø".... hårt liv!

Ialla fall så ska vi på en maskerad fest i oktober hos ett par kompisar som fyller år. Tænker inte sæg vad vi ska klæ ut oss till men vi ska fan gå in før de! Længtar skitmycke, inte bra med framførhållning =P

Hahah, Veton har fått jobb på Åhléns så snackar vi om vad han skulle ha på sig imorgon nær de ær førsta arbetsdagen før honom dær. Alltså... Handel ær lite muslimskt. Får inte visa ben, føtter eller axlar mm =P Hahah tænk så har jag jættefina axlar!! Men jaa, de ær sant. Tænk så ær det någon med værsta æckliga axlarna håriga, finniga och bløø.. då ær det en bra regel =D

Har just ætit værldens æckligaste løvbiff och pommes från en svettig liten pizzeria i Staffanstorp. Kommer aldrig handla løvbiff dær igen! Men iførsig vad førvæntade jag mig? ;) haha.. kan ju inte ha før høga førvæntningar ju!

Puss och Kærlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: