SKRIVET: 2010-09-28, kl 23:35:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Now that things are brand new

Gud vad denna dagen försvann i ett svep! Från morgon till nu känns som det har tagit max 5 timmar och så var dagen slut. Fick middags besök på jobb idag av Fia och Linda. Dom kom för att äta stans bästa Caesar sallad ;) Inte suttit ner fem minuter ens, hade en massa varor att packa upp och en del att förbereda inför personalmiddagen imorgon. Nee, jag ska inte laga mat på vår egen personalmiddag =P Haha! Däremot ska jag och Zabina stå för den goda desserter. Ni får reda på vad det blir imorgon!

Har fått min första användning av mina nya ansiktsprodukter och jag måste faktist säga att jag känner mig såå fräsh!

Imorgon förmiddag blir ska jag gymma med Linda och Fia, sen en snabb runda på stan. Måste se fall Peggan har tid för mig. Råkade vara lite väl hårdhänt när jag skulle larma av på jobb, tryckte så hårt på knapparna att min nagel flög av! Aj =( Fattar inte hur jag blev så klumpig!

Lagom till jag slutade så kom kollergorna Ante, Tobbe, Stani, Deniz och tösen Johanna för att släpa med mig en stund till lilla torg innan pappa sluta jobb och skulle plocka upp mig på vägen hem. Hann precis få min cider så ringer han och säger "nu kör jag från jobb, är där om 10min" Happ, cidern smakade päron ialla fall detg var allt jag hann konstatera! =P



Nej, får väl hoppa ner i bingen nu. Zzz... god natt!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: