SKRIVET: 2010-09-22, kl 13:19:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

now and forever

Hade världens sämsta dag igår, därav kände jag inte för att skriva något inlägg... jag vet, buuu! Men alla har vi väl sämre dagar? Bråkade med i princip alla, råka skada mig på allt möjligt! En stol, en hylla och en massa till. Ni skulle sett i måndes kväll, råkade slita av en nagel när jag hjälpte syrran bära möbler, fick het chili sås i ögat när jag var och åt på en thailändsk restaurang. Dessa dagarna kräver inte mer för att man ska börja skära sig i handlederna och sätta sig för att gunga i ett hörn.

Ialla fall, jobbade igår och sedan kom jag hem och såg en riktigt bra film med Fia. The back up plan med Jennifer Lopez. Svin bra!


..Om man gillar mysiga chick-flicks!

Varit ute och promenerat imorse, Jisses vad man känner i låren, vaderna och rumpan att de är jobbigar att gå i easytones än att gå i vanliga gympa-dojjor. Anywho, det är ju bara kul ;) Har precis slängt i mig min nya favorit - actimel blåbär! Smaskens!

Måste sätta på ansiktet och bege mig till jobb.


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: