SKRIVET: 2010-09-18, kl 13:32:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

no faith

Kul nu har jag fått sms av både Folkpartiet och Centerpartiet, dessutom fick jag rosor av sossarna när jag var och handlade idag =S Övertalade min lillebror Oliver att säga bu för Mona när vi gick förbi dom! Hahaha =D
Way to go bro´!

Stannade kvar på jobb med Cassi och drack lite drinkar...som blev några drinkar för mycke ;) hahah lite bilder på oss fulla och fula, fast Amanda var nog lite mer nykter ialla fall =P



Nu ska jag fika lite med mamma och hennes gäster sen ska jag bege mig till jobb! Ledig söndag, måndag wihoo!!


Riktigt neutral och "tråkig" skugga jämnför med vad man kunde ha smackat på ;) Men vissa dagar får man ju vara lite grå =)


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: