SKRIVET: 2010-09-03, kl 23:51:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Love someone so much u can barely breath?

Ytterligare en lång dag, och likadant imorgon...typ. Jobbar långpanna på Chili med Zabina Li imorgon, dvs 11-23 *pust* Efter det hade jag tänkt träffa Fia och Linda en liten stund, en nykter stund för min del!

Nu har jag iallafall precis kommit hem från en dag på både Make up store och Chili. Hade riktigt trevligt på M.U.S med Maja idag, lunchade med Jiffie med mat från Meze - gott! =D Trivs riktigt bra med åhlensarna! Mysiga filurer. Har precis duschat klart, peelat, skrubbat och tvättat ansiktet. Duktig mig!

Men måste ta och nanna, ska ju upp tidigt imorgon med och har dessutom sån  "kvinno-värk" så jag knappt kan stå upp mer!


Sov gott!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: