SKRIVET: 2010-09-22, kl 22:52:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Living the dream

Fick gjort lite ärenden innan jobb, in på Butterix, köpt mina Activia mm. Gud vad gott det är med Activia, ska fortsätta med dom -och Actimel, varje dag! Gick in i en musik affär idag.... stod och kollade på elgitarrer. Dom är så häftiga, hade lätt kunnat tänka mig köpa en bara för att ha som prydnad. Lite dyr prydnad kanske ;)

Mamma hämtade mig efter jobb och nu ska jag se film med Fia igen =) Sjukt nog tvingar hon mig genomlida Kungarna av Tylösand först, BLÖ! Ett gäng knastar som är media kåta helt enkelt. Att dom får ett program... jisses.

Fullspäckad dag imorgon. Vakna: promenera, duscha, till Peggie och fixa naglarna, till min frisör för att färga och klippa, jobba. Fullspäckat!

Längtar till min ansiktsbehandling på måndag =D Underbart.

Nu ska jag se film.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: