SKRIVET: 2010-09-01, kl 12:03:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

It´s natural

Blev lite stressigt igår, lovade Fia att jag skulle följa med henne när hon skulle göra vid sina naglar. Innan det tog vi en lunch hos Tilda som jobbar på Redfellas =)

Kom till jobb i god tid, trevligt nog. Mina kollegor skulle på kick off i Stockholm med Make up store så de var därför jag bara skulle "kicka" in några timmar ;) Mina ögon kunde bara inte sluta rinna! Skit störigt är de, har jag stått och spenderat tid framför spegeln för att få till sminket fint och även limma på fransar för omväxlingsskull.


Tänkte tävla ut ett par fransar. Köpte ett par likadana (av misstag) Så Kan du gissa var fransarna är köpta och vad dom heter Så skriv namn och mejl på kommentarer och du är med och tävlar ;)

Sött av mig =P


Kan inte sluta gå och nynna på Oskar Linnros låt, den Från och med Du. Helt underbar, texten är så speciell! Sån låt som betyder något för en, som gör en både glad och ledsen. As bra låt med andra ord!


Puss och Kärlek


rosanna

fan va snyggt sminkat, as fint



PUBLICERAT: 2010-09-01, 18:52:48 | URL: http://gochick.bubbleroom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: