SKRIVET: 2010-09-16, kl 23:31:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Is it forever?

Äntligen hemma.... eller äntligen och äntligen =P Känns som jag inte känner igen min egen hemma doft mer! Har sovit borta för mycke dehär dagarna, jag älskar ju faktiskt min egen binge mest!

Var uppe kl 6 imorse, sminkade mig, körde hem och tog bussen till jobb kl 8. Har inventerat hela dagen, inte lika tråkigt som jag fått höra =P Eftersom den nya looken heter Extreme och gärna ska gå i lite turkosa toner så försökte jag mig på en lite mer mörk och lite mer skuggning idag! Lite mer till skillnad från tisdagens look som bestod av lila och guld - Classic ;)




Hade lite rast när jag sprang mellan mina olika jobb idag, så tog ett stroll på stan med söta Maja. Fd klasskamrat på IMC, nuvarande arbetskollega och vän ;) Hahah.



Maja langar fram kameran inne på Cervera för att komma ihåg vilken skål hon skulle köpa... och koppar!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: