SKRIVET: 2010-09-23, kl 21:10:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im the only one who really knows you

Ska slänga på en ansiktsmask alldeles strax. Har bokat tid på LenHud för en klassisk ansiktsbehandling direkt när jag kommer hem från Thailand. Men först har jag min ansiktsbehandling hos Ylva på måndag! Min frisör Alexandra rekomenderade LenHud, dessutom är dom ju en av Sveriges största inom hudvård ;) Värt att prova!




Var ju hos min kära Peggie och fick fixat mina brun-glittriga naglar till ett par klassiska franska, fräsht ;) Var ju även hos frissan, Alexandra och blev lite mörkare men mycke finare i håret! Snackade en massa om valet och hela tjaffset om SD i riksdagen. Okey att det är många som tycker det är skandal och det ena och det andra. Men folket har ju faktiskt röstat in dom i riksdagen, ungefär en 330 000 personer med rösträtt anser att deras åsikter och politik stämmer! Vad ska man göra liksom? Ingen bölar för att vänster sitter i riksdagen, dom är ju kommunister! Ingen som har koll på det? Alla är så anti rasism (helt förståeligt) men alla ser mellan fingrarna vad gäller kommunism? Fattar inte riktigt =S Checka Cuba liksom.

Anywho, jag kan inte mycke om politik men tillräckligt för att rösta och känna att min röst inte är meningslös. Å andra sidan bryr jag mig inte speciellt mycke och tycker att politik är duktigt tradigt, men va fan liksom! Röstat är röstat varför ska man nu börja skriva i media att de ska va omval för folk fuskat? Bullshit!

Nu ska jag se samma film som jag gjort de senaste 3 kvällarna i rad!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: