SKRIVET: 2010-09-25, kl 22:55:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

I was made for you

Mamma sitter klistrad vid Bubble Shooter på min nya mobil... eller min IIIPHOOOONE FYRA om du vill, nä. Anywho, stressat dagen igenom! Vakna imorse och duschade, ner i köket för att äta frukost, jaha då ligger det en lapp till mig att jag kan hämta ut mitt paket på posten. Stressar på med kläder och smink, mitt hår såg förjävligt ut by the way! Hämtar ut mitt paket - telefonen, sen släpper mamma mig vid bussen. 20 minuter innan jag börjar jobba och jag behöver ett par svarta byxor och ett micro chip till mobilen. HM snabbt som fan och Telenor snabbt som fan.

Så helt plötsligt hade jag ingen fungerande mobil på heeela dagen! Zzzz!!!! Kommer till jobb 5 min innan jag börjar, snabbt byta om och ner i butiken för att hålla en sminkkurs. Hela dagen har verkligen varit superhektisk!

Efter jobb hämta Fia och Jeppe mig och nu sen dess har jag suttit med datorn och försökt förstå hur man sätter igång en j*vla Iphone!! Inte helt enkelt för en newbie. Det krävdes 2 mobiler, bruksanvisning och 2½ timmes tålamod för att få igång allt. Nu fattar jag bara inte hur man lägger in musik.



Stackars tröga lilla mig!

Skulle igentligen med Suvi och några till och bowla sen ut... men ja... så blev det med de! Kunde ju inte få tag i någon o ingen i mig =/

Anywho, gårdagens make och dagens:


Nu ska jag packa ihop allt skit jag släpat fram och chillar framför tvn till nästa film!

Väcka lillebror först så jag får lite pussar och kramar ;)

Puss och Kärlek


Patricia

Du lägger in musik genom itunes! går inte på nått annat sätt, var enklare förr, då tekniken inte var så avancerad heheeh... man bara drog låtarna till telefonen, god luck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: