SKRIVET: 2010-09-30, kl 23:12:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

I want your money

Måste säga att det blev riktigt stressigt igår! Var ju med Fia och Linda i stan, fika, handlade presenter och tillbehör till min outfit inför lördagens maskerad. Spännadne ;)


Måste dsäg att det blev en extremt effektiv shopping tur. Åkte kl 11 var och åkte hem kl 14.15 =P  Väl hemma kasta jag mig in i duschen och fixade mig sen åkte jag in till stan för att baka en tårta med Zabina till personalfesten. Måste säg att jag inte kan lokalisera mig runt Nobeltorget/vägen! Inte helt enkelt =S

Tårtan blev.... minst sagt.... snopp liknande ;) Hahah. Alla på Chili är så snuskfixerade så därav tårtan!

In action och taaadaaa!!! Blev den inte riiiktigt läcker!?

Väl framme på Chili blev det drinkar och buffé sen drog vi vidare till båten och slutligen Crown. Det blev faktiskt en väldigt lyckad kväll! Oj lätt som jag var lite skeptisk där men de var inte så jag mena ;)




Fler trevliga bilder kan ni få imorgon! =D

Nu ska jag klunka i mig min Actimel och köra till min Shorty, haha!

Puss och Kärlek


Jonny från svedala

Hej, ville bara säga att du är lika fin som en riktigt bagad snus under läppen. Gift dig med maj och jag ska försörja dig för all framtid. DU kan bli min bonnatjej och jag din Gobbe som tar han om dig. Fritidsintresse är snusa och lyssna på hård musik. Ring mig på 020-snus-SNUS-aji-99 så ringer jag upp.



PUBLICERAT: 2010-10-01, 14:49:04 | URL: http://Snus.se
Mimma

Haha snygg tårta :)



PUBLICERAT: 2010-10-07, 09:53:09 | URL: http://meandcharlie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: