SKRIVET: 2010-09-13, kl 12:59:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

I loved you first

Sen dag idag med. Tur jag har min chef på make up store som ringer och väcker mig några dagar i veckan ;) Haha! Riktigt härligt väder, hoppas det är lite kallt ialla fall så jag får nyttja min nya jacka.

Kollade brevlådan (som vanligt den senaste veckan) Hittar en liten lapp "Idag har vi putsat era fönster" hahah WHAAT!?!? Hahah tänk så har man glömt dra ner persiennerna och ligger splitt naken och sover! Nu är detta ju inte jag, men jag menar tänk om =P Mamma får nog varna när dom ska komma, hon lär ju veta bäst =P

Ska bege mig iväg till jobb om en stund. Efer jobb ikväll ska jag köra till pappa och sova där dom närmsta nätterna. Passar ju hans hundar som jag nämnt i några tidigare inlägg. Han kommer hem från Cypern på fredag så de blir lite körande fram och tillbaka mellan Malmö och Hörby dessa dagarna.. blö!

Nu ska jag kolla vidare på Ellen DeGeneres på tv =)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: