SKRIVET: 2010-09-12, kl 23:02:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

From East to West

Nej! Har ju glömt att reklama mig lite för allas vårt älskade Make up store som har fått in massa höst nyheter! Förälskade mig i en ny grön skugga som heter FIZZ. Gå in i närmsta butik och hör er för ;) De ska va plommon läppar också kan jag meddela... dock passar jag inte i mörka läppar =S äh, på det planet får jag väl va lite "out" of fashion ;)

Har just kört och hämtat min bror hos min pappa. Åter hemma igen.... fundera på att hur skönt vore det inte igentligen att flytta!! =/

Äh, lägger det på hyllan. Jag ska göra allt annat med liksom. Nu däremot ska jag inte göra mycket mer än att sova =D Du också hoppas jag. Det är ju måndag imorgon och du ska väl jobba?!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: