SKRIVET: 2010-09-08, kl 12:51:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

For once in my life

Shit vilken ytterst seg dag. Brukar ha som måste att gå upp innan kl 12 för att inte sova bort hela dagen innan jobb... Idag gick jag upp 20 över 12 och duschade på fem minuter istället för 20, på så vis tog jag igen lite tid ;)

Klickade in på en sida och hittade Breast increaser! Hahah det är en kräm baserad på ingredienser från växtriket, så alltså 100% naturligt (hrmmm) Det ska ialla fall täta till huden och få den att kännas fastare samtidigt som du masserar in denna 599:- krämen 2ggr dagligen så ska det öka blodcirkulationen och syreflödet i brösten vilket får dem att växa. (okej, lite mer trovärdigt). Men vadå har jag strypt all cirkulation och syreflöde till mina bröst därför dom är så små? =P Hahha! Anywho, hade ju lätt kunnat tänka mig prova krämen för att se om den funkar. Känns bara lite oeknomiskt att lägga 600kr på något så osäkert när man sparar... Mamma hade varit så stolt över mig nu! ;)


Krämen hittar du på LookBeauty.se



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: