SKRIVET: 2010-09-06, kl 13:56:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dont you see it, cant you feel it?

Vilken natt! Mamma fick köra med Fia till akuten för hon kunde inte andas. Nu är de ju så att syrran haft astma ett tag men röker ändå... Who would have seen it coming? =O Nej, mycke dumt av den lilla ungen och röka. Tror dock hon har dragit sina sista bloss efter denna skrock natten. Tänk så obehagligt inte inte kunna dra in någon luft, eller ja så lite åt gången så att man får panik!! Tyckte synd om henne =(



Imorse har vi ialla fall varit med henne och hämtat ut medeciner på Apoteket och hämtat den ena bilen som hon lämnade hos sin pojkvän Jesper i stundens hetta inatt. Jävla Jesper han kunde ha gjort en heimlich på henne eller blåst ner luft i käften på henne så kunde mamma fått sova i lugn och ro =P Inte för jag bryr mig, jag stördes inte ;)

Nu sitter jag och äter mammas goda banan kaka, som smakar som mjuk pepparkaka, med glass. Svin god blev den. Man ska nog låta bakelser stå en dag så smakar dom bättre dagen efter! =D Fast den var ioch försig god igår också. Hade lite med mig när jag road-trippade upp till Hörby för att hämta min bror Alex som va hos pappa.



Dags att lägga på ansiktet, ska köra till jobb om ett tag.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: