SKRIVET: 2010-09-08, kl 14:15:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Any second

Jaha nu när höstrusket har kommit får man ju packa upp alla mysiga halsdukar, stickade tröjor och kängor. Härligt! Tror nog jag gillar hösten lika mycket som sommaren! Så här varm var jag igår =)



Åååh sitter och bölar till gamla avsnitt av Greys anatomi. Det är nog den serien jag bölat abslout mest till! Tex när Denny dog, när Meredith säger till Dr. Shepherd att "pick me, choose me, love me" ååh tårdrypande =P Nu är det ialla fall det avsnittet med grabben som satte pennan i ögat och hans bästa kompis Marissa sitter i väntrummet och väntar på att han ska vakna.... vilket han aldrig kommer göra! :,(

Nu ska jag snyfta vidare med Marie kex och saft innan jag ska till jobb.

Puss och Kärlek


Amanda - MANDOSA

snyggt :))



PUBLICERAT: 2010-09-09, 07:08:05 | URL: http://mandosa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: