SKRIVET: 2010-10-05, kl 13:23:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Get a grip

Har haft två riktiga PMS dagar nu. Helt sjukt att man kan vara så deprimerad, lättretad och sur hela tiden. Slet av min manikyr från alla naglar igår eftersom jag blev så irriterad på dom, gelén hade lossnat från tippen på varenda nagel... det var droppen för mig. Så idag har jag gaanska ont i alla mina naglar.

Har lämnat in mobilen på reperation igår också.. kul att man hann sin nya mobil en heel vecka ialla fall. Bullshit! Så förbannad jag var igår alltså! Wrraaahh!!!

Tur man har facebook ialla fall, vilket alla har nuförtiden. Att inte ha facebook är ju som att inte ha mobil, eller? Typ. Tog med andra ord bilder från maskeraden, då jag var utklädd till Avatar, från vänner som taggat mig på facebook.



Känner ni igen mig? =P På andra bilden är födelsedags grisarna och Pillas pappa Per! =D

Hoppa in i duschen nu!


Puss och Kärlek


Isabell

vilken sexiiiig liten malin :D



PUBLICERAT: 2010-10-06, 00:19:29 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: