SKRIVET: 2010-10-05, kl 14:42:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

So good looking!

Ska köra och vaccinera mig så fort dom öppnar på vaccinationscentralen, kl 17... jag som inte tycker om nålar!
Men vill man hålla sig frisk när man åker iväg så får man faktiskt stå ut!


Frillorna jag vill se i höst! Sött, stilrent, snyggt och modernt!

Frisyrerna passar ju även oss med mellanlångt hår ;) Fab!



Sitter och snackar med stackars Linda i telefonen. Hon är sjukskriven för hon har brutit ett ben i handen, stackaren =)

Alltså, inte för att jag inte njuter av att vara ledig... men fan vad tråkigt det är när ingen är hemma. Hur ska jag någonsin kunna flytta hemmifrån?! Kommer ju få panik och typ strossa runt i affärer hela dagarna bara för att få lite sällskap av männniskor. Eller så får jag bara köpa en katt helt enkelt..... Kommer nog aldrig flytta hemmifrån =/


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: