SKRIVET: 2010-10-18, kl 14:21:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

My missing puzzel piece

Denna dagen går för fort. Låg vaken sen kl 9 och bara tänkte.. måste betala in räkningar, hämta lillebror på förskolan, packa, vaxa mig, måla naglarna, städa så att mitt rum ser någorlunda okej ut när jag kommer hem igen, äta mat, avboka ansikstbehandling med mera. Börjar tröttna lite på mig själv faktiskt.

Har ialla fall fått delar av det hela gjort vid detta laget. Hade jätte mysigt med Oliver på väg hem från förskolan. Han berättade hur mycke han kommer sakna mig och att eftersom jag har sparat så mycke så kan jag köpa mer till honom än vad jag brukar göra när jag åker någonstan. Hah!

 



Hahah =D

Puss och Kärlek


Isabell

hahaha så gullig :D



PUBLICERAT: 2010-10-19, 14:28:18 | URL: http://belladellermark.blogg.se/
sis

så jävla grym bild! our little rockstah!

saknar dig redan mollan :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: