SKRIVET: 2010-10-16, kl 01:12:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Side to side

Försöker komma på musik jag vill ha på min Ipod =/ Varför kommer man inte på något när det väl gäller? Annars kan man gå och hum huma runt på massa låtar i huvudet hela dagarna!

Fick min nya (igentligen gamla) telefon idag, känns så skönt att kunna använda sig av touch igen. jag som sitter och försöker trycka på displayen på en vanlig knapp-mobil. Känns dumt när man inte fattar varför den inte trycker "ok"?!?

Förhoppningsvis blir det en del bilder till bloggen snart igen, börjar se lite kalt och textigt ut här inne. Kanske får lite hjälp med att styla om här på söndag dessutom, om vi har tid med de!

Imorgon blir det jobb först på Make up store sen på Chili, söndag blir det också jobb på make up store! Sen ska jag ta mig till Toobah och få lite hjälp med alla dessa tekniska saker som jag inte förstår mig på. Tur man har kill kompisar med ett öga för teknik!

Nu blir det läggdags ialla fall! Sov gott.


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: