SKRIVET: 2010-10-18, kl 00:10:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Untrue story told

Står nu och försöker samla ihop till resväskan... vad fasen ska man packa med sig?! =/ och hur kommer det sig att jag alltid är i sista minuten... inte kul att packa helt enkelt. ¨

Hade riktigt kul med Pekka (Anna på Clinqe) idag. Hon snackade finlands-svenska / danska hela dagen! Därav att hon fick namnet Pekka. Skulle ha en sminkkurs men min kund kom aldrig, sååå där stod jag och pysslade med allt annat istället.

Börjar känna lite ångest nu, borde ju vara resfeber! Tycker bara inte om att vara så långt ifrån min familj och inte så länge dessutom. 24 dagar är ju en hel månad! Men men, det ska bli skönt ialla fall.

Nä, dags att återgå till ämnet "packning". Allt annat är mer intressant just nu. Var hos To innan och fick musiken fixad, så kan nu pricka av det från listan. Hmm, typ 50 saker kvar att pricka av bara! =P

Sov så gott kära läsare.

Puss och Kärlek


Isabell

åååh jaa det måste vi min lilla räka :D ihih när kommer du hem? hoppas du får det kul men bli inte för brun.. :( pussssssss <3



PUBLICERAT: 2010-10-18, 13:09:22 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: