SKRIVET: 2010-10-17, kl 00:40:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

unknown title

Är det normalt att det är såhär kallt i oktober månad? Fy f*n vad kallt det är ialla fall! Har dragit fram vinterjackan till och med. Känns lite mesigt och stå med värsta dun/pälsjackan i oktober =/ Men vad gör man inte för att hålla värmen?

Nu ska ni få se min söta lilla underbara plattång jag köpte! Har jämnfört den med min gamla "hemma-plattång" den lilla ska jag ha när jag reser och sover borta... min "rese-plattång". Fiffigt va?

Jag är nöjd!

Dagens make up. Fick ju spice-a till de lite då jag jobbade på Make up store idag. Fick till och med höstens fä ;)

 

Pågrund av lite dålig planering så fotade jag bilderna inne på toan. Måste säga att färgerna inte kommer till sin rätt tack vare ljuset. Men ja, ni ser principen!

Imorgon blir det nog en guld/leopard sminkning... om jag orkar och vågar mig på att klydda imorgon bitti. Kan ju erkänna att fantasin inte är vad den ska på morgonen! Speciellt inte om man vanligtvis börjar kl 15! Kan ju dessutom gladeligen meddela att imorgon är min sista arbetsdag innan jag åker! Så skönt, ska njuta av mina 24 dagars semester.

Dags för sömn känner jag, orkar inte hålla mig vaken längre.

Puss och Kärlek


Patricia

Den mini platt-tången är super bra, har själva en och älskar den! Super bra när man har kort hår :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: