SKRIVET: 2010-10-22, kl 12:15:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Time runs away

Nu sitter jag pa ett internet caf'e pa Phi Phi. Har solat och badat hela dagen, klockan ar nu 17.05. Igar fick vi thaimassage, manikyr och sa provade vi en ny grej. Man stoppade ner fotterna i en tank med sma fiskar i och sa at dom upp alla doda hudceller, peeling med andra ord! Och tro mig, det kittlades!! Just nu bor vi pa Phi Phi Hotell, dar lar vi stanna tva natter till och sedan drar vi vidare till Krabi dar vi lar stanna en vecka eller mer. Vi far se =)

Var for en stund sedan och bokade en dags tur runt on. Da aker man till  Maya beach som ar dar dom spelar in till filmen "The beach" med Leonardo DiCaprio sen aker man och dyker lite sen vidare till Monkey beach dar man far mata och gosa med vilda apor. Lite andra strander och grejer far man ocka besoka och gora. Borjar kl 9 pa morgonen och ar hemma kl 18 pa kvallen, fullspackad dag! Allt detta kostar bara 450 baht = ca 112,50 typ! Ska fotta allt sa ni lar inte missa en enda sak! =D

Tanker pa er, era stackare for nu sitter jag i bikini och skjorts och bara svettas!! Trots att jag har en flakt som blaser mig i ryggen hela tiden =)

Kommer nog in och skriver lite senare ikvall sa jag haller er uppdaterade. =P Ska ga och shoppa lite nu, vilket jag redan gjort en del men allt ar ju sa billigt har!! Ska passa pa att skriva lite kort till familjen dar hemma.


Puss och Karlek


peeelleee

vem är du där med molla?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: