SKRIVET: 2010-10-11, kl 22:51:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

The key to my heart

Resultatet av dagens möte får vi veta imorgon kväll - spännande!

Har haft typ världens sämsta och bästa dag idag, vaknade kl 7 imorse av att jag drömde en mardröm. Väl vaken var det helt mörkt i hela huset och ingen hemma =( Livrädd. Sprang ut till bilen då jag skulle köra och hämta Alex och köra honom till skolan. På väg för att hämta Alex är jag centimeter från att krocka med en annan bil. Gubben i bilen börja veva med armarna och räcka fingert och tuta åt mig.. .det va droppen, tårarna bara spruta ut! Jag tyckte så synd om mig själv!

Väl hemma igen sov jag några timmar innan det var dags för mitt viktiga möte. Efter mötet blev det en fika på Café Gustav med Suvi, Sebbe och Acke. Innan jag gick till jobb sprang jag snabbt bort till blomster-ståndet och köpte en stor bukett vita liljor till mig själv (min favorit) tyckte bara så synd om mig och att jag förtjänade lite blommor =) Små saker man kan unna sig någon gång tycker jag!

Stängde restaurangen kl 9 idag då vi hade väldigt lite att göra så är nu hemma och kollar film med mamma och Fia ikväll igen =)

Puss och Kärlek


Isabell

Hahah aww stackare.. :( ska vi ses nästa vecka? ledig nån dag eller du jobbar alltid som vanligt? ;) haha <3



PUBLICERAT: 2010-10-11, 23:19:50 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: