SKRIVET: 2010-10-08, kl 14:15:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Seasons come and go, your so yesterday

Vilken hektisk morgon. Pappa ringer och väcker mig halv tolv för jag skulle släppa dom på flygplatsen. Denna weekenden ska han med sin fru till Budapest... fråga mig inte vad man vill göra där =/ Kallt nu ju. Anywho, snabbt från Sturup och hem igen för att hämta upp Alex som jag skulle köra till Hörby för att han ska passa pappas hundar nu under helgen. Åter hemma igen, ska ta nästa buss  till jobb. *pusta ut nu*

Fick en liten överraskning igår på jobb. Har tjatat om en kavaj/jacka från LE´COLE National som jag älskar och igår fick jag en liten hemlig present med min älskade kavaj i! Från någon som måste älska mig väldigt mycke =D


Ja`Dore! (eller hur de stavas)

Besök deras hemsida LE´COLE National

Dags att bege sig för ännu en dag på jobb. Ska försöka hitta en liten present till Olivia vars 20 års fest är imorgon... hmm... what to buy!?


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: