SKRIVET: 2010-10-24, kl 17:12:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Same same

Befinner mig nu i Ao Nang, Krabi. Fattar inte varfor men vi hamnade pa ett "helt ok" hotell, men har redan hittat ett nytt for de andra dagarna som vi stannar har. Da blir de som pappa rekomenderat - Best Western.

Sitter nu och ritar upp lite klader som jag ka ga och fa uppsytt imorgon =) Hoppas den tokiga lilla thailandren fattar hur jag menar! =p Han va sa ivrig nar jag var inne och snackade med honom innan. Traffade pa en apa pa vagen hem som vi tog lite bilder med. Jattesot och bara hangde sig runt nacken pa en! =D

Imorgon blir det stranden, poolen, shopping. Har handlat lite till mina broder och min mamma idag =) Och ja aven en grej till pappa! Far inte glomma Fia, men hon ar val lite mer krasen sa jag har inte hittat nagot som jag vill kopa till henne an.

I overmorgon ska vi aka 35 min fran Ao Nang och besoka ett vattenfall dar man far bada och klattra lite sen ska vi rida en timmes tur pa elefanter. Jag ville bergsklattra men Johan fega, han tror det ar for mycke smakryp dar! ...mes... Ahhh jag har myggbett pa hela benen och fotterna, kliar hela natterna!



Puss och Karlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: