SKRIVET: 2010-10-09, kl 00:34:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Not true not true not true not true not true not true

Överbelastning av blogg? Hah ;) Jag vet inte, men denna sidan har helt enkelt inte funkat som den ska idag. Såklart, allt händer mig!! Jag som är så oteknisk och inte ens kan ladda ner musik till datorn, hur ska jag då veta vad som är felet på min blogg? =P Herregud jag kan inte ens skicka sms från min LÅNETELEFON!! En gammal skrotig Sony Ericson som bara inte vill sända smsen jag skriver... skandal!

Jahapp, har ialla fall precis kommit hem från jobb och gjort det absolut skönaste på hela dagen - tvättat ansiktet! Helt underbart när man har jobbat en hel dag i stekos och fritös fett.  Blö! Ska jobba 11-23 imorgon och sedan till Olivia som fyller 20 imorgon, då det firas ska! =) Lite ärenden innan jobb annars inte något ovanligt.

Ska på möte på måndag ang. ett nytt jobb, spännande. Håll tummarna för mig!

Men nu mina damer och herrar ska jag ta och krypa ner under täcket och få min beautysleep. Tycker du också borde de ;)


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: