SKRIVET: 2010-10-01, kl 11:56:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Next time

Tänka er att jag började min morgon med att spela hänga cowboy med min lillebror? Förvånad att han bara ville spela en gång med mig? =P Nä, nu är det ju så att han är förfyyld =(

Nu ialla fall sitter jag i Fias säng, äter frukost och kollar på the Tyra Banks show. Gillar henne men hon tror nog hon är Gud eller något? Haha, hon vet allt och kan ju hjälpa alla att bli snyggare ju, haha RIGHT!

Snart blir det en promenad sen bara göra mig klar för att åka till jobb. Måste nog in om Telenor, min mobil klyddar som fan. Kan ju inte skriva sms normalt =S Har ingen aning hur man formaterar om heller! Vad ser jag ut som teknikens under eller?! Man blir så trött...

*gäääsp*

Vi hörs sen!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: