SKRIVET: 2010-10-06, kl 23:12:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Love is a game to

Jag har tur i spel alltså! Har köpt några trisslotter de senaste dagarna och har sammanlagt vunnit nästan 200 kr på dom. Okey, visserligen är det inte mycket men jag vann ialla fall =P Har jobbat hela dagen så har inte så värst mycket kul att berätta.... ca 11 dagar kvar tills jag åker till Thailand i en månad, men vem håller räkningen? ;)

Var ju och vaccinerade mig igår, träffade på Bobby som bokat en spontanresa till Afrika i 3 månader, inte helt fel! Sprutan gjorde ont, blev lite öm sist jag tog den (twinrix) så fet kom ju kanke inte som en chock direkt =P

Faaaan!! upptäckte nyss att jag har glömt hela min necessär på jobb... Åh har ju aaallt smink där i, typ. Skit också när sånt händer, jag blir så ledsen på mig själv ibland!

Nu ska jag se film med Fia och gotta mig i lite Toblerone som jag fått av min mammas sambo. Han har precis kommit hem från en månadsresa i Sydamerika, därför jag fick lite godis ;)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: