SKRIVET: 2010-10-12, kl 20:44:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Just your name makes me weak

Jag körde över en katt!!!! Eller ja, svansen på den .... men den sprang iväg så kunde inte se hur de gick för den. Blev helt gråtfärdig och Fia bara skratta åt mig. Allt hände när vi åkte för att växla pengar. Mobilia, vilket skitställe det är igentligen alltså! Ialla fall, vi åkte alla syskonen: Jag, Alex, Fia och Oliver. Kollade runt lite och åt slutligen på McDonalds - blö. Är så anti deras mat numera, de passar efter en lång natt i dimman men inte annars =S

Om en stund ska mamma, jag och Fia träna Zumba sen se en film. Kommer bli spännande känner jag redan nu. Men först på listan står ansiktsmask och börja checka packlistan. Försöker planera resten av veckan som består av jobb varje dag och ser inte riktigt hur jag ska hinna med allt jag tänkt mig =/

Resultatet angående gårdagens möte har jag inte fått svar på. Jag missade när hon ringde och när jag ringde upp svarade ingen =( Åååh jag vill bara veta. Men hon lämnade ialla fall ett meddelande och sa att hon skulle prova att få tag på mig imorgon istället.

Glassabilen körde just förbi vårt hus, kl kvart i 9 på kvällen?!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: