SKRIVET: 2010-10-27, kl 14:49:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im sorry for the times

Nu har det regnat 2 dagar i strack... sa mycket att det forsar floder ner for gatorna. Hade stromavbrott fran igar eftermiddag till idag kl 18 =/ Men men... Han bada lite i poolen nar det var uppehall tidigare idag!

Idag bytte vi hotell till Best western, myyyycket battre. Har har vi vars en 1,20 cm sang, stor toa, stort rum och fin balkong. Forhoppningsvis lite roligare frukost an pa det andra hotellet. Var hos skraddaren en stund innan och justerade lite pa blusarna som jag far uppsydda. Idag blev det aven ett par byxor som jag ska fa gjorde =) Jag var sa imponerad av honom att jag inte kunde lata bli. Det blir ett par harem byxor i "finbyx" - stil i kashmir.

Pa fredag ser det ut som vi ska se en thaiboxnings match. Sen blir det ytterligare en match pa nagot ching chong stadium i Bangkok nar vi kommer dit igen!

Nasta stop efter Ao Nang, har vi ar nu, blir antagligen Koh Samui. Forhoppningsvis best Western hotellet dar med =p, fastnat for det nu.


Saknar min familj jattemycke =( Det ar lite jobbigt att vara ifran dom sa lange aven om jag har det hur bra som helst. Ar lite for mammig for att aka pa langresor =P


Puss och karlek


suvi<3smalin

synd att det regnar ! Men hoppas ni har en bra resa ändå , det låter ju så i alla fall !! Saknar dig jätte mycket ! Jag önskar bara mig några coola ringar ;D hihi , pussssss <3



PUBLICERAT: 2010-10-27, 14:53:47 | URL: http://jamiejackman.blogg.se/
Anonym

två frågor,

Varför sitter ni så mycket vid datorn när ni är i Thailand? och varför i helvete är ni så beroende av vart ni bor.. Haha =) tycker det är lite märkligt.

Kram


Linda

Hoppas du har det underbart! / din schtänke!



PUBLICERAT: 2010-10-28, 09:43:52 | URL: http://stenberglinda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: