SKRIVET: 2010-10-23, kl 14:41:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

If I only could

Efter dagens bat-tur ar bade jag och Johan helt branda fran solen. Jag har skakat hand med en liten bebis apa, snorklat bland massa fiskar i alla regnbagens farger, badat i det mest turkosa havet jag nagonsin sett och paddlat kajak. Visar sig att jag ar en dold talang pa att paddla ;) Holl pa att forsova oss till bat-turen dock, trodde jag hade satt larmet men det ringde aldrig sa nar jag vaknade 20 over 8 sa hade vi 20 min pa oss att ta oss till samlingsplatsen. Har en massa bilder fran dagens upplevelser, Maya Beach ar helt otroligt - vilket vatten!!

Har precis varit och atit pa en Skandinavisk restaurang, de hade varldens absolut godaste sallads dressing. Den slar till och med farmors, och farmors ligger pa topp! =)

Gar runt bland de olika sma affarerna och forsoker hitta nagot att kopa hem till familjen, what to buy? Imorgon tar vi ialla fall baten vidare till Krabi. Far la ta och kolla hotell sa vi vet vart vi ska ta vagen!

Har helt tappat kollen pa dagarna och datumet =P Haha, skont faktiskt. Lite jobbigt ar att jag inte kan ringa hem =( Fattar inte varfor det inte funkar!?!?!? Lite jobbigt ocksa att jag har ett thailnadskt tangentbord... Men men, det ar vart de hela! =D Nu ska jag ga och dricka mojhito for 20 kr.


Puss och Karlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: