SKRIVET: 2010-10-17, kl 19:12:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

If I could write you a song

Hade lite bråttom imorse, men det var för det bästa! Nu får ni en före och en efter bild. Sminkade leopard fläckar på ögonskuggan - för kul skull. Men när jag kom till jobb och hade väldigt lite att göra så piffade jag till det lite med mörkare färger och glitter =D Improvment!

 

Före
 

Efter.

Köpte tre trisslotter på vägen hem.. jag måste vinna! Blir ju helt spelgalen =P Min kompis vann 50.000 för två veckor sedan. Livet är ändå orättvist. Har skrapat mina 3 och det blev ingen vinst. Nu ska jag kila hem till To och fixa med ipoden som sagt.

Hörs senare ikväll. Kanske får tummarna loss och börjar packa på riktigt!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: