SKRIVET: 2010-10-28, kl 16:16:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

I close my eyes and I see U

Lite svar till komentarer fran tidigare inlagget: Eftersom man inte kan gora sa mycket mer an att stanna pa hotellet nar det blir ovader pa kvallarna sa spelar det inte  nagon storre roll om jag sitter vid datorn eller inte? Du far ju nagot att fordriva din tid med med tanke pa att jag passar pa att skriva har i bloggen som du laser. =) Och vilket hotell man bor pa ar ganska viktigt for mig... speciellt nar man ar i ett land som Thailand. Har ar standarden  antingen bra eller dalig... dalig standard ar lika med kackerlackor och smakryp pa rummet. Inte sa jatte sugen pa att dela sang med dom! Sa nu vet du =)


Denna dagen borjade med solsken och minst 35 grader, det stekte bara pa! Sa efter frukosten la vi oss vid poolen och jaste ett par timmar. Klamde i mig en banana split och sedan gick en runda pa stan. Nu har man sett det mesta av vad "stan" innebar har i Ao Nang, sa inte sa road langre. Vi stannar har till sondag ialla fall eftersom mina byxor jag far uppsydda inte ar klara forrens da. Somnade pa rummet en timme, man blir ju helt slut av att vara i solen sa lange, sen nar vi vaknade igen sa var himlen helt svart av moln och det bara oste ner... =( Tradiga vader. Finns inget att gora da, man orkar ju inte ga runt och kolla i stand helt genomblot. Men Thailandarna ar glada, dom sager hela tiden att nasta vecka kommer bli stekhet! Can't wait =) Vill ju hinna bli lite brunare, har smort mig med solskyddsfaktor 30 hela tiden for jag inte vill branna mig och fjalla bort all farg tills jag kommer hem. - smart vettu!

Borjar bli lite enerverande att aldrig vara ensam... typ. Jag gillar att va for mig sjalv ibland men det gar ju inte riktigt nar man delar rum med en stirrig Johan! =P Men det ar mysigt anda, tvingar till mig en och annan kvart av kittlande pa ryggen.

Sa, nu ska jag klia vidare pa mina myggbett och se fall dom visar nagon film pa tvn =p Eller ga ut pa narmsta restaurang och kopa nagra sota drinkar med allt mojligt skit i! Haha

Puss och Karlek


Anonym

menade absolut inget negativt i mina frågor, hoppas inte du tog illa upp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: