SKRIVET: 2010-10-29, kl 15:05:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Got ur back

Snart ska vi ivag pa Thaiboxning. Ska bli spannande att se, antagligen ska vi ga pa en match i Bangkok ocksa. Idag har vi verkligen inte gjort nagot vettigt.... Hela dagen har solen gomt sig bakom moln =( Inte kul, forhoppningsvis far jag ta igen de missade soltimmarna imorgon.

Snackar med syrran pa facebook chatten =) Jag lyckades ringa hem igar forresten! Fick fraga gubben som salde mig telefonkortet, tydligen tryckte jag en nolla for mycket - vad vet jag? Min alskade lillebror svarade, aah vad jag saknar honom. Han visste forst inte vem det var som ringde, haha. Sen sa han att nar jag kommer hem sa ska vi se ensam hemma filmerna. Det gor vi alltid nagra mander innan jul, typ 3 -4 ggr i veckan. Man trottnar aldrig pa dem. Dessutom far man en bra jul-kansla av dom. Jul-kansla ar viktigt! Har ju fatt kopt en del julklappar till familjen har nere.

Nu maste jag kila. Blev ett kort inlagg idag!


Puss och Karlek


Madde

Hejsan.. Hoppas ni har de fantasktiskt där nere. E sååå avundsjuk på er hehe.. Hälsa Johan så gott, va rädda om er..

kramkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: