SKRIVET: 2010-10-11, kl 00:10:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Everything I touch turns into gold

Bläddrar i bostads tidningar, why? Suvi fråga om jag var intresserad av en lägenhet på Kronprinsen som en bekant till henne ska säg upp. Vill jag flytta? Ville inte jag plugga? Vill jag verkligen lämna mamma? Blö, mycke just nu så inget jag vill tänka på idag. Ska ialla fall träffa Suvi och Acke för en fika imorgon och prata lite lägenheter. Men allt detta efter mitt lilla jobb möte ;) Wish me luck

Filmerna ikväll, jepp plural. Det blev två filmer för ovanlighetens skull, men hey det är söndag! Ialla fall, "Because I said so" och "the wedding planner" Tjejer visst vet vi väl alla vilka filmer detta är?



- Gamla men åh så bra filmer, chickflicks!!

Fattar bara inte varför JLO envisas med att endast gå klädd i lavendelfärgade outfits hela filmen, blö! Så himla 90-tal! (Okey visserligen var det under det årtiondet som filmen gjordes - antar jag, men komigen liksom) Sminket dessutom - creme och brunt....

Ska sluta planera mina söndagar från och med nu! Man gör endå aldrig vad man planerat just dessa söndagar! Jag skulle idag ha köpt en plattång, tränat, ringt Farmor Beyer som åker till Mallorca imorgon, kört till Pappa, fixat musik till Ipoden, fixat en ny design till bloggen och massa mer. Näpp, klistrad framför tvn, städat lite och sovit en del. Intressant söndag? Nej men vilodag, right?!

Dags att sova, ska upp kl 7 imorgon för att hämta min bror och köra honom till skolan... fråga inte, lång historia. =P

Puss och Kärlek


Anonym

Det är bra att gå i skolan. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)



PUBLICERAT: 2010-10-13, 21:39:47 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: