SKRIVET: 2010-10-07, kl 12:26:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Colours of us

Har placerat rumpan framför spegeln med mitt smink i högsta hugg och min kära Activia vid sidan. Ska strax åka till stan och söka ett jobb som farmor hittat till mig =P Hon ringde mig ivrigt igår morse och berättade att hon hade hittat det perfekta jobbet för mig. Sött!

Syrran min ska på arbetsintervju alldeles strax. Hon var och lämnade sitt CV i en butik igår och så ringde dom kl 9 imorse och ville träffa henne. Så svartsjuk jag är men samtidigt glad för hennes skull!


Jag och syrran förra vintern... shit så vithårig jag var då =P Nu är jag lite mer "varm" haha.

Ska passa på att köpa min bok på väg till jobb idag..Eller min och min, Jenna Jamessons självbiografi. Smygläste lite av Cissi när vi åkte till Turkiet i somras. Den verkar riktigt bra och lite snuskig, men det har väl ingen dött av? ;) Måste ju kunna underhålla mig på planet i 13 timmar. Kan ju säg att jag blir rastlös relativt snabbt! Dessutom kan man ju passa på att få en skymt av Laila Bagge som ska hänga lite på Åhléns idag.

Ska va på jobb redan kl 14 och storstäda sååå gotta go!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: