SKRIVET: 2010-10-13, kl 13:15:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

A heartbreak

Vaknar kl 9.30 av att Fia skriker på mig från sitt rum "Malin du får gå upp nu!". Halvsover hela vägen in i duschen, föna och plattar håret sen körde vi hem till Linda för att äta frukost och nu bakar dom muffins medans jag sminkar mig =P Jag tänker ju inte förstöra muffinsen med min otroliga otalang för att baka... kan ju äta dom istället ;)

 
Bagarna, jag skulle vilja kalla mig sjäv för dokomenterare.... nörd!
  
Choklad, dumle och blåbärs muffins!

Lindas doggie Caesar är ungefär lika road som jag.


Väntar på att chefen från mitt nya jobb ska ringa så vi kan disskutera kontrak och så, wohoo!! Men alldeles strax mina damer och herrar så ska jag bege mig mot jobb. Hörs ikväll!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: