SKRIVET: 2010-11-28, kl 00:56:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

You´re the only one who really knew me at all

Äntligen har jag fått tillbaka min strömsladd, så nu kan jag lägga upp lite bilder ;) Tog ju lite foton på min kreativa make up i torsdags. Grå med blå strass stenar i olika storlekar.



Lite snabbfixat och kul!

Var med mamma och Freddie en runda i stan igår ju, trots att jag inte fick mycket köpt så fick jag köpt fina saker ialla fall =D En kofta från Part Two (ett av märkena vi säljer på IC, Åhléns city). Sen blev det lite från mitt andra jobb också (make up store). Vad jag bidrar till mina jobb alltså!!

 

Grön stickad kofta med bruna lappar på armbågarna, a la Malin!



Svarta diamanter och rosa/guld/persiko ögonskugga (eyedust) som heter "hot".

Nu blir det dags för mig att sova, ska upp och jobba skyltsöndagen på Make up store. Ska iväg till Hanna och få mina naglar fixade imorgon. Hon går en nagelteknolog utbildning nu så hon behöver någon att öva på lite =) Försöks-kanin-Malin.

God natt!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: