SKRIVET: 2010-11-28, kl 23:59:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

When you smile

Idag är det ju som bekant första advent, fjärde söndagen innan jul och även skyltsöndag! Vilket innebär att jag jobbat, såklart ;) Idag var jag på Make up store 11-17. Riktigt kul dag att jobba, mycket folk i rörelse!
Sminkad i vinterlooken, frozen diamond. Vilket innebär kalla färger, mycke glitter och shimmer!

 

Ljusgrön (Eyedust next) på hela ögonlocket med en grå globlinje(microshadow Velvet) och strassstenar (black diamond) i utkanten. Ett fint "kallt" tips är att highlighta runt ögat med satin, en vit microshadow med shimmer i!

Efter jobb kilade jag tvärsöver stan till min gamla kollega Alex. Hans flcikvän Hanna går just nu en nagelteknolog kurs och behövde en modell att öva på. Modell ;) Jepp, då var jag villig! För endast 100:- gjorde hon mina händer jätte fina =D Alex, kock som han ju faktiskt är, fick i uppgift att laga mat. det blev ugnsbakad  falukorv med potatismos.


Efter middagen och 4,5 timmar senare så, voila, mina naglar var klara! Haha jag vet, lång tid men hon är ju nybörjare!!

 

Så, resten av kvällen ska jag städa då min kära Bella kommer hit imorgon.


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: