SKRIVET: 2010-11-22, kl 16:53:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

One moment in time

Precis hemkommen från solariet och har hunnit duscha. Visst är det så fult att man blir helt vit i armhålan av att sola solarium?! Inte nog med de så har jag upptäckt att på min deo, som jag köpt i Thailand, står de extra whitening.... som en jävla tandkräm eller något! Hur blek kan man vilja bli i armhålan igentligen? Har dom ingen "colour resist" för oss som vill återfå lite färg där? Men igentligen hur äckligt låter inte de...

Så nu är jag färdig och klar för att åka till farmor för kvällen på middag =) Så längesedan jag träffa alla!


 
Bästa sättet att fixa upp sina lösfransar så att de inte ser klistrigt ut är att lägga en eyeliner över kanten ;) Tips att tänka på!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: