SKRIVET: 2010-11-14, kl 21:54:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Getting going

Okey, nu tror jag att jag har löst mitt I-landsproblem gällande vad jag ska ha på mig imorgon på min första arbetsdag på Inwear, Åhléns city. Inte helt enkelt beslut men jag får ju utnyttja min shopping från Bangkok ;)

Ett annat inköp från Bangkok, mitt nya übersöta skal till mobilen. Mitt nya mobilmonster med andra ord - Wraur!


Urgullig va? =)

Hittade en annan kärleksfull bild på mobilen när jag la över bilderna till datorn. Lille Ollie var glad att jag var hemma i fredags (Fia också som befann sig max 2m ifrån mig vart än jag gick).



Lite brunare är jag äm honom trots att han är halv sydamerikan! Jag skyller på dåligt väder i Thailand plus mina Irländska gener som inte är så solvänliga!

Nu ska jag organisera vidare i mina lådor, de ser ut som rena rama kriget! Sen blir det läggdags, måste vara utvilad och vacker imorgon ju. Wish me luck.


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: