SKRIVET: 2010-11-22, kl 11:52:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

The only one I love to not forgive

Morrn´ Fick ett trevligt morgon samtal av min syrra som behövde kräka av sig lite om sin störda chef... måttligt roande kl 10.00. Efter det kunde man ju inte ligga kvar och försöka somna om oavsett hur varm och skön sängen var. Hade Brad Pitt legat brevid hade jag ju givetvis stannat kvar, men nu var det ju inte riktigt så... Hade bara mina sängkvalster med mig, sjukt ofrestande =/ Så det var bara att snöra på skorna och ut på en riktigt härlig powerwalk! Väl hemma igen stretchade jag för ovanlighetens skull! Stretcha ska man gärna göra varje kväll oavsett om du tränat eller ej, du töjer ut musklerna och får låååånga och fiiina muskler då! Slängde i mig två knäcke mackor och en Activia, sjukt nyttig start på dagen. Synd att jag har en hel låda pepparkakor som skriker mitt namn!

 

Ska strax kila iväg och sola, känner hur jag bleknar... inte kul.

 

Vill ni höra världens sjukaste dröm?
Okej, det börjar med att jag och ett gäng vänner ska hyra ett hus ett par dagar (ingen aning vem mina vänner va). När vi väl kommer till huset så är det något skumt med de. Det är typ några inavlar som hyr ut de men de ska bo där under tiden. Men vi hyr huset trots allt och delar med freaksen - detta händer ju bara i film eller i drömmar!! Huset är exakt som min farmors gamla hus men på andra våningen finns ett rum med en stor låst dörr och ett fönster in. Där inne ser vi en tjej ligga fast kedjad i en säng och på väggen sitter en sånhär kinesisk drake(lång smal, du vet). Den här draken river sönder denna stackars tjejen och sedan spetsar henne i halsen med sin svans och dricker hennes blod! Då fick vi för oss att vi skulle nog inte hyra detta huset längre. Rätt vad det är så sitter vi på ett tåg med en massa folk, allting är täkt av vitt damm och tåget susar ut i en öken. När vi kliver av tåget så skjutsas vi runt av en massa inavlar med AK4:or i högsta hugg. Ut på vad jag tror skulle föreställa ett konsentrations läger. Här uppfattar vi att det vita dammet är från människor som blivit sprängde (som i filmen Världarnas krig när Tripodsen skjuter på folken och dom bara "Puff" försvinner). Jag och den ena killen Joakim (en gammal vän, som helt plötsligt var med i drömmen) lyckas konstigt nog smita undan och ta oss till en tågstation en bit bort där vi gömmer oss i en hiss och sedan hoppar på tåget. När vi kliver av tåget har vi hamnat i något som föreställde en bar, taget ur en Star Wars film, där ser vi hur några inavlar letar efter oss så vi gömmer oss. Hittar tillbaks ut till tåget igen och hoppar på precis innan inavlarna lyckas få fatt i oss. Genom rutan ser vi hur de skrattar åt oss... detta tåget körde raka vägen ut i öknen och tillbaka till konsentrationslägert...
Drömmen slut.

Haha, intressant dröm eller? Snacka om att man börjar tro man är lite paranoid, ska nog sluta se konstiga filmer! Hahah. Dags att städa rummet idag också... täkt av vitt damm ;) Mohahahahaha!

HAha!!

 

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: