SKRIVET: 2010-11-15, kl 20:04:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Take care

Jobbet gick toppen! Spännande och jättemycket att lära. Känns faktiskt jättekul och jag är så glad. Känns som jag har två av världens bästa jobb. Make up Store och Inwear såklart. Imorgon blir andra dagen på nya jobbet sen är jag ledig på onsdag. Då ska jag till min kära frisör och bli lite fin i håret.
Första dagens jobb outfit.

Det är detaljerna som gör outfiten ;)
(Observera att det är Fias rum, därav obäddad säng).
Lite småcoolt med militärgröna naglar.


Nu ska jag plugga genom papperna jag fick så jag har lärt mig något vettigt till imorgon när jag ska jobba igen. Efter det ska jag se film med mamma och Fia, äta kladdkaka och packa in lite julklappar. Nej, det är inte för tidigt att ha köpt julklappar i mitten av november det är du som är sen! Ska nog kränga i mig lite mandelkaka också, var nyss ute på en kvällspromenad så kan ju faktiskt unna mig lite extra. Är så sjukt gotte sugen av någon skum anledning.... Tror alla tjejer känner av denna skumma anledning ungefär en vecka varje månad, om du förstår!?

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: