SKRIVET: 2010-11-20, kl 21:59:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Seven points to Serbia

Har varit lite dålig på att blogga igår men har faktiskt en ursäkt! Började dagen med att jobba på IC (Åhléns) fram till halv sex. Sen kom min chef på Make up store och frågade om jag kunde jobba där till stängningen då min kollega där mådde lite dåligt. Var ju ändå på plats och hade dessutom bara tänklt gå hem och lägga mig, så jag tog givetvis stängningen! Precis innan stängning blev det ström avbrott - så typiskt!!! Men ialla fall kom hem såg film, sedan kom Johan och hälsade på =)

Idag har jag och Joumana haft det riktigt hektiskt på Make up store, hade 6 kurser varav 4 av dem var på tjejer från Only butiken i Malmö som hade vunnit en tävlign. Riktigt kul, dom skulle ut och äta, åka limousine och sedan avsluta kvällen i Danmark.. Ibland blir man så svartsjuk! Fast å andra sidan så ska vi till Arenan den 3:dje med IC efter som dom vann en tävling innan jag började där så fick dom en summa pengar att göra något kul för. Ialla fall så ska vi se någon show med Babben Larsson, Caroline af Ugglas mfl.

Sorgligt nog sitter jag nu ensam i Johans säng och tittar på Junoir Eurovision =/ Trodde jag aldrig skulle få för mig att göra de!

Har hittat ett par skor som jag funderar på att inhandla. Måste säga att jag blivit extremt ekonomisk sen jag kom hem från Thailand! Har ju inte haft mitt kort i en enda kortdragare sen jag kom hem.... tror jag. Men de väntar jag med till Bella kommer till mig nästa helg. Har inte tid innan dess, busy woman vet ni! ;)


Imorgon blir det återigen jobb på Make up store, 11-18 sen är jag ledig två dar. Toppen!

Go´natt!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: