SKRIVET: 2010-11-23, kl 15:41:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Right beside you

Usch vilken dag! Började hos tandläkaren kl 9 imorse där tandhygenisten slet sönder min mun! Nu slutar det inte blöda så går och spottar blod i vasken hela tiden. Tror min tandhygienist tar ut sin ilska över att hon inte klarade tandläkar skolan utan fick nöja sig med hygenist skolan, så plågar hon sina patienter pga de! Eller något åt de hållet!

Väl hemma igen såg jag typ 100 avsnitt av Girls of the playboymansion sen helt plötsligt blev jag väldigt illamående och "blööörk, host host" så jag la mig och sov en stund och vaknade istället upp med världens  huvudvärk... Inte min dag med andra ord.

Hos farmor igår fick vi en riktigt god middag. Oxfilé, fläskfilé, kokt potatis och sås gjord på björnsopp. Riktigt smaskens!

Nu ska jag göra köttbullar... om jag klarar av att äta dom  men mina sönderslitna mun är en bra fråga.


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: