SKRIVET: 2010-11-16, kl 23:05:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Only Me

Efter en fullspäckad dag på jobb längtar jag verkligen till torsdag då jag jobbar nästa gång! =D Det är så mycket att lära sig och "komma in i" men det gör ju de hela så kul, allting är en utmaning. Fick jobba hela dagen med en av mina kollegor, Santi. Skitkul tjej, synd att vi inte jobbar samma tider bara.

Håller på att laga mat och efter det blir det myskväll med film och godis. Är ju ledig imorgon så då får man ju festa till det lite ;) Haha låter som jag är 100 år gammal!

Hade mina nya jobbkläder på mig som jag fick igår. Visst blev det tjusigt?


Behövde en ny halsduk igår så då köpte jag mig en på vägen hem. Smidigt när man slutar så tidigt som kl 17, har inte hänt allt för ofta!


Älskar mitt döda ansiktsuttryck ;) Haha!

Hörs imorgon, peace out!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: