SKRIVET: 2010-11-21, kl 20:26:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Imagine Me

Hälsar mig själv välkommen hem efter vad som kändes som en riktigt lång dag på jobb, Make up store idag. Har inte haft speciellt mycket att göra så det känns väl då som att tiden går extremt sakta. Fattar inte varför igentligen, hur mycke folk som helst på stan ju! Men jag underhöll mig på ett och annat vis ialla fall! Innan stängning såg jag hur fula mina naglar va i det 3 dagar gamla lila lacket som jag målat dom med. Så nu blev det en sassy förbättring. Målade först med vårat genomskinliga/rosa/glittrande lack och sedan sprinklade jag lite "hologram" glitter över, hur häftigt som helst. Men kanske lite barnsligt ;)



Sminkad i vinterns färger idag, kallt och glittrigt. Har använt mig av färgerna "Velvet", "silver" och "satin" som mest. Glittert är en glitter eyeliner som heter "Amazonas", passade bra idag tyckte jag! Den har jag dragit över min svarta eyeliner och längst hela övre fransraden.

 
Ganska enkel make up då jag inte hade varken ork, lust eller smink med mig för att göra de mer kreativt imorse. På torsdag däremot har jag en lite roligare make i tanke, bilder får ni ju givetvis då! Kanske även en liten make up genomgång! =D

Nu har jag ialla fall precis varit ute på en powerwalk med mamma och storebror Alex. Väntar ivrigt på att se hur min rumpa ska formas till oemotståndlig från att ständigt powerwalka i mina Reebook easytones. Ingen förändring än sålänge =( Nu blir det ialla fall en kvällsfika med blåbärspaj och pepparkakor!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: