SKRIVET: 2010-11-18, kl 12:39:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hopefully

Så ja, fick organisera om lite för att här inte skulle se ut som kriget efter julklappsinpackningen igår! Köpte en massa stora fina rosetter i Thailand som jag satte på mina julklappar. Ser lite Amerikanskt och överdrivet ut, men så snyggt!



En klapp till mamma.


En hög med klappar, detta är bara en liten del av högen ;)

Vaknade när Fia gjorde sig iordning för jobbet och kunde inte somna om, éfter ett tag drog jag mig upp ur sängen och tog en powerwalk. Återigen en powerwalk när jag skulle ner och hämta lillebror på förskolan =) Mmm, jag sov i Fias säng inatt, därav att jag vaknade imorse. Tror seriöst att det spökar här hemma. Häromkvällen när mamma och jag satt och tittade på Eclipse så kände jag hela tiden att någon stod och stirrade in på oss från hallen, och du vet när man typ ser skuggor i ögonvrån. Riktigt obehagligt. Så inatt när jag vaknade (av en mardröm by the way) kändes det precis likadant, som att någon stod och stirrade. Blö, kommer ju sova med lampan tänd ett par nätter framöver ialla fall!!

Dags att göra mig klar inför jobb. Har lite papper jag ska plugga igenom också.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: