SKRIVET: 2010-11-25, kl 21:22:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

God knows

Gud vad det är kallt att vänta på bussen. Såg en riktigt obehaglig krock under tiden, fy vad jag aldrig vill krocka!! Fattar inte att man inte är försiktigare när det är så halt ute.

Har jobbat denna fina lönedag på Make up store med min kära Anna. Inte så hemskt mycket att göra för att vara lönedag men men, de kommer väl till helgen. Idag när jag faktiskt har skojsat till min make up lite så har jag glömt sladden till datorn hos Johan, så jag kan inte lägga över bilderna =( så himla typiskt!

Verkar som december månad har mycket att erbjuda, kalas, glamourfest, personalmiddag, show och modevisningar. Spännande spännande! Till helgen kommer min kära Bella och hälsar på dessutom så då blir det lite shopping. Inga bra julklappstips?

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: